skuteczne pozycjonowanie w google

Dodane: 18-11-2018 03:21
skuteczne pozycjonowanie w google pozycjonowanie stron

Co wchodzi w zakres działań SEM-u?


Skrót SEM ma związek z pozycjnowaniem i oznacza z języka angielskiego Search Engine Marketing. Dosłownie tłumaczy się to jako marketing w wyszukiwarkach internetowych. SEM to ogół działań promocyjnych podejmowanych w internecie, w celu osiągnięcia najwyżyszch wyników wyszukiwania na wybrane słowa, frazy, które są wpisywane w wyszukiwarkę. SEO (Search engine optimiziation) wchodzi w zakres działań SEM. Pojęcie Search Engine Marketing jest pojęciem bardzo ogólnym, w które skład wchodzą inne terminy związane z marketingiem internetowym oraz pozycjonowaniem. Również pojęcie PPC (z angielskiego Pey Per Click) wchodzi w skład marketingu wyszukiwarek internetowych. Zależność między tymi pojęciami idealnie opisuje równanie REM=SEO+PPC.



Czym jest słowo kluczowe w pozycjonowaniu?


Słowo kluczowe w pozycjonowaniu, inaczej keyword z angielskiego, jest to charakterystyczny ciąg znaków stosowany przez wyróżnik, wspomagający proces wyszukiwania danej informacji. W rzeczywistości może być to cała fraza zawierająca kilka wyrazów, przykładowo ?sprzedaż samochodów?. Co ciekawe nazwy tej używa się w jej oryginale (keyword) ze względu na zachowanie kompatybilności z przyjętym nazewnictwem w dokumencie HTML. Takie wyrazy są umieszczane w specjalnie wydzielonej sekcji bazy danych wyszukiwarki, co pozwala zwiększyć szansę znalezienia tej konkretnej strony przez użytkowników wyszukiwarki. To osoba odpowiadająca za dokument decyduje o tym, jakie elementy są istotne dla strony. Dla właściwego scharakteryzowania strony wystarcza kilka określeń.


słowa kluczowe) oraz ułatwienia odwiedzającemu poruszanie

Szczególną rolę w procesie pozycjonowania stron odgrywają media społecznościowe takie jak Google+, Facebook, Twitter, które są zintegrowane zazwyczaj z daną stroną internetową.


W skład optymalizacji treści wchodzi m.in.:


Dawniej działania te ograniczały się do zmiany treści tagów meta Keywords i Description, których obecność na stronie dla większości współczesnych wyszukiwarek ma znaczenie marginalne.


Działania w dużej mierze niewidoczne dla przeciętnego użytkownika strony, mające jednak wpływ na jej indeksowanie i klasyfikacje w wyszukiwarkach to np.:


SEF to pojęcie odnoszące się do jasnego i czytelnego formułowania adresów stron internetowych. SEF ma na celu eliminację niezrozumiałego kodu z odnośników stron przy jednoczesnym przekazaniu wartościowych informacji (np. słowa kluczowe) oraz ułatwienia odwiedzającemu poruszanie się po stronie i odszukanie interesujących wiadomości. SEF ma również pozytywne przełożenie na tzw. optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych



© 2019 http://www.drzwi.nysa.pl/